Inskickad

Halloj!

Nu är jag äntligen klar med min lilla berättelse om Pinkie Penny! Man skulle ha skickat den till lärarens email innan kl 5 och precis när jag var klar och skulle skicka den funka inte internetet, typ kl 16:50! Så jag startade om datorn och skickade den typ kl 16:58. Men jag skickade till fel mailadress! Så tillslut blev storyn ivägskickad typ 17:03, tror ni jag klarade mig??? Vi får se.... haha

Nä, nu ska ni inte få höra något mer om Pinkie Penny!! =P

Idag har jag inga läxor, det är nice! Snatr ska jag kolla på Idol, sen duscha. I skolan på svenskan, sista lektionen somnade nästan jag! Fattar inte hur man kan bli så trött...

Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag skickade min vid 16:53 eller nått sånt...Heheh :P

2009-09-10 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0