Gud mårning!

Haha, YES! Äntligen kan jag skriva den rubriken! Jag brukar ju alltid vakna på helgerna 11-12 sådär och inte blogga förrän sen, men nu är det fortfarande morgon! typ...

Längtandet efter en systemkamera blir allt starkare. Igår sa Pappa nåt om julklapp, men jag sa då, varför inte till min födelsedag! Haha. Fast han sa faktiskt att han har hittat på en födelsedagspresent till mig redan! Nyfiken?? 8)
Just det, jag fyller år i slutet av oktober, ganska långt dit, menmen... =)

Nu är de andra borta på nån möbelaffär, och sen ska de bort till en annan möbelaffär... och imorron tror jag att vi åker till Ikea. Ha, ja så är det om man har skaffat tyyp 5 rum till och ändrar på hela huset! -.-

Har gjort lite matteuppgifter för att jag på nåt konstigt sätt ligger efter i planeringen, höhö... men har tröttnat för stunden, söndagen finns ju också. =)

Åååww, jag hörde precis en bygggubbe visla helt i fel tonart till en låt, hemskt! haha XD

Nä, nu får du skärpa dig Tove, NU SKA DU DAMMSUGA!!!
Japp, tja.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: jepp det blev haidis.se ;D

2009-09-12 @ 12:39:57
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Jack

Snygg blogg;) Händer idag :D?

2009-09-12 @ 12:50:32
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0