Greenheart

Jag vill ha en ny mobil. Önskar mig det i födelsedagspresent. Och jag behöver en ny! Ska räkna upp alla grjer som funkar dåligt/inte funkar:
1. det tar typ 20sek för kmeran att komma upp,
2. ljudlösheten funkar inte,
3. när bluetoothen är på segar mobilen snabbt ihop,
4. när man har startat den måste man vänta några minuter innan man ska göra nåt, annars segar den ihop,
 Och det värsta, som kom för några dagar sen, är att jag ibland inte kan ringa/ta emot samtal, för det hörs ingeting! Men ibland funkar det, så fattar ingeting...

Men det braiga är att garantin har gått ut. Vilket tyder på att...jag behöver en ny mobil.

Och i sånna fall vill jag ha den här.

Ha, miljömedveten som jag är... den är tillverkrad i återvunnet matrial
Men jag har dock hört att den är ganska dyr...

 

Aja, den står i alla fall stolt på min önskelista som jag håller på med i Word!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Du är värd en ny mobil! Speciellt en modern bra Sony Ericsson, istället för den där skruttiga Nokian. Nokia e inte bra...Rickards Nokia e knäpp just nu den med...

Om du inte får en ny mobil, så startar jag en facebook grupp som ska heta "Vi som tycker att Tove Hallin förtjänar/behöver en ny mobil". Det du!

2009-09-27 @ 17:16:33
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: okej :) hihi tack för att du deltog i min undersökning, och vad kul att du läser min blogg :D välkommen tillbaks <3

2009-09-27 @ 18:29:25
URL: http://haidis.se/
Postat av: Ellen

Ja bra ide Astrid, jag skulle LÄTT gå med i den gruppen Tove!

2009-09-27 @ 19:28:56
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej ^^

2009-09-29 @ 00:19:10
URL: http://haidis.se/
Postat av: Jessica, JESI.BLOGG.SE

jag måste nog säga att inte ljudlöst funkar måste vara pain in the ass haha xd

2009-09-29 @ 19:16:58
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0