Min 8 September

Hej. Tisdag idag. Skönt med inga aktiviteter, bara till skolan och sen hem...
Sitter och lyssnar lite på Carrie Underwood. Ska nog egentligen göra läxor... som alltid =)  
Mamma är nog snart på väg hem. Hon skulle köpa bla mjölk för igår efter dansen när jag var hemma igen drack vi flera koppar o'boy och spelade kort. Ha, typiskt mamma och mig att bestämma oss halv elva på kvällen att spela några parti skitgubbe!

Idag ska vi bränna över några DH-avsnitt till en DVD och ha DH-maraton! Iaf två avsnitt... =)
Idag i skolan var det skolfoto, och det gick väl hyfsat! Fick ta en supersnabb blick på både klassfotot och porträttfotot, blek och finnig men annars var det väl bra! Hahah XD

Jaaa, nu har jag inget mer att säga tror jag...
Puss och Kram! <3


En bild på en smaschad M&M. Italien. Vet inte varför jag lägger upp den här bilden till det här inlägget... Nu blev jag sugen på M&M's... =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

OMG!! Nu är jag också sugen på det! Haha :P

2009-09-08 @ 19:03:10
Postat av: Astrid

Vilka Carrie Underwood låtar lyssnar du på? Hon är så himla bra! Henns låtar berör! (Hm...den sista meningen lät inte som npgot ajg skulle kunna säga...skumt...)

2009-09-08 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0