Trådlöst internet ej ansluten.

Hej på er.
Jag tänkte bara säga att vårat trådlösa internet hos pappa är sönder! Så nu sitter jag vid den stora datorn på övervåningen. Å, jag som hade längtat att sitta i min säng och sega med datorn i knät...
Så det kommer förmodligen inte bli så värst mycket bloggning, vilket är jättesynd! :(
När vi hade slutat skolan idag traskade jag hem med båda Astridarna med en munk och ett vaniljhjärta i en stor påse. Vi va helt utsvultna efter en hm... nästan 9 timmars skoldag! Hemma hos Astrid Å fixade vi lite med engelskauppgiften om Södermalm som vi gör med Susanna. Ha, det kanske inte blev så värst mycket jobb, haha, men allt ska vara klart imorron morgon! Stressigt!!!! :O
Nu är det bara 19 dagar kvar till den stora dagen!! Nedräkningen är på gång! =)
Snart ska jag duscha, mitt hår är äckligt så jag har haft smutsigt-hår-frisyren flätor! Men det är fint ändå. =)
Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0