MVG-barn...

Yooo!
Är hemma hos pappa en stund för skippade musiken eftersom jag gjorde mitt gitarruppspel förra veckan. Och på det fick jag MVG!!! WOOHOOO!! Ha, måste skryta lite, haha! :P
Och jag har precis fått veta att på biologitestet om celler fick jag också MVG och satta betyg på omdömmet!
Ha, lite stolt... <3
Ikväll är det sångkonsert som gäller! Det blir visserligen väldigt stressigt mellan pianot och när jag ska va vid konsertplatsen, men det funkar nog. =) Jag och Cornelia ska sjunga "In the midnight hour", tvåstämmigt, haha. =)
Och sen tror jag faktiskt att jag skippar dansen, jag kommer va helt slut när jag kommer hem, man kan ju inte ha tre aktiviteter på en eftermiddag!
Nu ska jag packa lite grejer och göra massa läxor innan jag ska till bussen.
Yooo!

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: vad kul att du tycker det ;D tack (a)

2009-10-20 @ 11:49:03
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Sofia Conti

Lycka till din bajskorv :)<3<3<3

2009-10-20 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0