Morgonsnack

Tjena!
Skriver nu på morgonen för jag att jag har sovmorgon! <3 till sovmorgonar...
Jag har precis käkat upp den sista sconesbiten och spelat lite på Månskenssonaten på pianot, ha pianonöörd tänker ni eller hur? Nä, det är jag inte, men jag är faktiskt väldans duktigt! =D
Nu är det 5 dagar kvar, men det känns som om det är jättelångt kvar! Jag är så nyfiken om vad jag ska få! =)

Nej gud, nu måste jag packa och göra mig iordning!
Tja!


Typ såhär ser det ut just nu, fast med mycket mer löv på marken och mycket blötare.

Kommentarer
Postat av: nnea

sv; aa det har du rätt i:) men vil inte skriva den i en kommentar :P msn?:)btw, blogg.se funkar inte!:(

2009-10-21 @ 19:57:29
URL: http://corneliasliv.blogg.se/
Postat av: Astrid

Alla älskar vi sovmornar :D

2009-10-21 @ 20:19:53
Postat av: Astrid

Alla älskar vi sovmornar :D

2009-10-21 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0