Lattetrubbel

Nu är det fredag, höstlov och 3 dagar kvar till min födelsedag!! Så ni bara vet. =)

MEN jag försov mig igen! Jag kan inte fatta att jag har försovit mig två dagar i rad! Och idag var det värre, hade ställt klockan en timme senare! 07:45 i stället för 06:45! Så på morgonen hade jag några få ynka minuter inna jag skyndade iväg till skolan som började 08:25. Jag hann bara äta en skorpa och några klunkar juice och var vrålhungrig och på urpissigt humör till lunchen. Och att vännerna klagar på en att man är sur och trött och säger att man ska bli glad på en gång gör inte saken bättre, Astrid... haha =)

Men efter lunchen var jag tillbaka igen till mitt positiva humör. På spanskan spelade vi spel och fick bullkrans och kex. Min spanksalärare är så skön! ;P
Efter skolan fick jag tydligen inte följa med vännerna för de skulle prata och göra massa hemliga grejer (hm undrar vad det kan va?? ;) så jag gick till Espresso House och skulle köpa en latte, eftersom jag fick så kallade "lattepengar" av pappa för att jag hade varit lite barnvakt igårkväll. (ha, ja min pappa tror att jag dricker latte hela tiden). Men jag tog en liten "chai latte" som alla tjatar på att den är såå god. Men jag gillade den inte! Söt och jättekonstig i smaken, nä usch! =) Ha, sen gjorde jag en riktig latte hemma. =)

Tja!


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

grattis i förskott=)

2009-10-23 @ 16:04:46
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: ja visst är bilderna helt underbara. Jag blev helt beroende av att kolla på alla hans bilder! Skönt med höstlov? kram /M

2009-10-23 @ 16:19:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Astrid

Eh...ja....jag kanske ska dra ner lite på det...hehehe :P

2009-10-23 @ 17:23:50
Postat av: Ellen

Hahahaha :P

Astrid och sitt positiva humör.. Vänta bara till hon har en "sur"-dag hahahah ;P Om det någonsin kommer komme en sån :P

2009-10-23 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0