Hej, ursäkta, men kan jag få ta ett foto på dig?

Idag var det friluftsdag.
Vi valde då att vandra runt i Hagaparken, 8 km! Fast det är ju inte så mycket jämfört med annat. =) Det var jättemysigt för vi var under guldtag och gick på guldgolv. Det är så fint på hösten. Jag gillar hösten <3 Som tur hade Astrid J med sin kamera så jag sprang runt och fotade allt jag såg! Ha, Astrid Å och jag var som galna japaner =P Och oboy är allra godast i termos, så supergott... =)
Och sen när jag gick hem från tunnelbanan, drickande på en Frapino, kom en tjej fram till mig och frågade om hon fick ta ett foto på mig! Jag blev väldigt tvekande på det, och frågade varför, jag menar, man kan ju inte ta ett foto på nån okänd bara så där! Hon sa att det var till ett skolprojekt i Göteborg eller nåt, hon verkade faktiskt undvika mig fråga lite... Men iaf så sa jag ja (vet inte varför) och hon tog två kort med sin systemkamera. Sen tackade hon och gick. Weird. Efter tror jag att jag ångra mig lite. Man undrar ju vad hon ska göra med bilden...? Det känns nästan som om jag lämnat ut mig lite typ... Men asså hon verkade snäll och seriös, och hon hade en Canon, ha =P
Gud, jag känner mig helt konstig...
Aja, nu ska jag kolla runt på lite bloggar.
Tja.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hahah! Typsikt dig att u märkte vilken kamera hon hade. Du jag har lagt upp bilderna på facebook! Kommentera! :D Pöss

2009-10-14 @ 19:34:39
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* TACK ;D



Förlåt för sent svar, fick din kommentar i början av oktober ^^

2009-10-14 @ 21:14:58
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0