Mammas Pojkar

Tjeenare!
Torsdagar är nice. Kortare än vad man tror och så sång på eftermiddan. Och så för att "Mammas Pojkar" går kl 8 på 4an. Haha, såå patetiskt men såå kul! (Jag hatar hon Izza, eller vad honDet kommer jag följa! Ha, kanske nåt för dig Ellen? Du missade det väl inte va? haha :P
Tills imorron har jag spanskaprov. Fast det är ganska enkelt, bara grunderna eftersom det är första provet.
När jag gick hem från skolan tog jag samtidigt lite foton, vad bra att jag hade med mig kameran till skolan =P. Det blev ganska fina bilder på fina löv och så. Skulle hemskt gärna vilja lägga upp dom på bloggen men det går ju inte...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellennnnnnn

självklart missar jag inte ett sådant program ;) :P

2009-10-09 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0