6 Oktober... <3

Min blogg är nog väldigt tråkig nu.
Men i helgen är jag hos pappa och då blir det nog bättre uppdatering, haha =)

Jag har väntat på den här dagen. 6 Oktober. Två bra grejer med 6 Oktober. 1. Det är exakt 20 dagar till min födelsedag!, och 2. Desperate Housewives har premiär med säsong 6!!!! Ska bli såå kul!
Men ikväll är det också sångrep med bandet. Jag och Cornelia ska sjunga i stämmor låten "In the midnight hour".

Okej, läxor den här veckan: Engelska (med den är riktigt stressigt!), konditionstest (skrivtligt), svenska, och spankaprov. Ha, har säkert glömt nån nu :P

Åh, jag har lust att fota! När jag såg frosten i gräset i morse ville jag bara lägga mig ner och fota det, så vackert... Vill sprinag ut och fota träden nu men en sak hindrar mig, läxorna. :(

Hej då på er!


Kommentarer
Postat av: astrid-astrid

I KNOW!!! ME <3 DESPRATE HOUSEWIVES!!! <333

2009-10-06 @ 19:20:41
URL: http://www.twitter.com/astridalander

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0