<3 Sofia och shopping

Tjenamors!
Har haft en rolig helg med ingen tid till dator, så nice! haha, nädå, men skönt <3
Jaa, igår var vi på en foto-vernisage av en norsk kille, mammas bekant typ. Jättefina bilder, hade tänkt fråga honom massa fotofrågor men va för blyg... haha =)
Sofia är skitduktig på balett och köpte ett par jättefina tåspetsskor, är så glad för hennes skull! <3
På kvällen såg vi på the Sound of Music, haha och flummade, som alltid när Sofia och jag är tillsammans! <3<3

Idag var vi och shoppade. Sofia och jag köpte en var sin likadan skitsnygg vinterjacka/kappa fast i olika färger. Det är sååå typiskt oss! Vi har verkligen jättemånga kläder som är likadana fast olika färger. Min jacka var liksom vit och svart, typ grå och hon tog en svart, från H&M ofcorse ;) Jag köpte också en BH som jag har spanat in ett tag. Och för att lindra min strumkatastrof lite grann köpte jag ett gäng från Åhlens, så att jag klarar mig några dar, haha =)

Och ikväll hade vi en anorlunda gäst på middag hemma hos oss. Det var en amerikan som var doktor som mamma hade träffat på en konferens. Under nästan hela middan berättade han (på engelska) om sina otroliga upplevelser. Han är nämligen typ nån personlig doktor för någon prins nere i Förenade Arabemiraten som är så rik att man nästan inte kan tro det. Och han killen som var på middag berättade om alla gånger de (massa kungliga personer) skulle opereras och de tog upp typ ett helt sjukghus och la skitmycket pengar på allt och alla.

Men nu skjutsar mamma honom till hotellet och jag ska nog ta en titt på Parlamentet. Som börjar om 5 minuter!
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0