Bilder till fotokursen

Hej.

När jag skulle till fotokursen hittade jag nästan inte var den var, men tillslut hittade jag. Det var typ bara folk i min ålder, 14-15 åringar, bra. =) Till en början var det skitsvårt! De bara pumpade i oss grejer om slutartider, skärpedjup, bländare, ISO osv. Jag var helt förvirrad och hade jättesvårt att förstå. Men nu på kvällen då jag har testat mig fram förstår jag iaf lite. =) Och vi fick 4 hemuppgifter också! Herregud vilken rivstart! Men här är nog bilderna som jag ska ha med mig tills imorron:



Den här ska jag ha till läxan att visa en bild med känsla. Det är ju ganska självklart, glad och ledsen. =) =(

 



Och de här två tar jag som bästa bilderna.

Och sen skulle man ta en med "Rörelseoskärpa". Då fotade jag dom här. Hedda och Sander. <3





Ett till <3 till dom.

Gillar ni bilderna?

För övrigt idag så blev det blodpudding till middag. Ha, inte den lyxigaste födelsedagsmiddan kanske, pappa ska fixa till det lite på torsdag istället. =) Ikväll myste pappa och jag med glass och te. =)

 

Nu är denna födelsedag slut och jag ska gå och lägga mig nu. Idag var jag så trött så imorron ska jag hänga med lite bättre på kursen.

CIAO! <3

 


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Det var så lite så:) Det förstår jag nog att du har haft det bra;) Vad roligt med fotokurs, hur kommer det sig att du går den, vad är det igenom då?:)

Kika gärna in flera gånger på min blogg eller följ den med bloglovin;)(A)

Ha en bra vecka

KRAM

2009-10-26 @ 23:34:38
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0