Travar i blindo

Tjena!
När som helst kommer pappa hem och vi ska äntligen åka till IKEA! Nu kan han inte ångra sig! =)

Ha, det var lite kul när jag gick hem från sången precis.
Det är ju helt beckmörkt ute och på hemvägen gick jag av vana in på genvägen genom en lite skog, innan man kommer in i villaomådet. Och i skogen såg jag verkligen ingenting! Men jag kände att mina vita dojjor skönk ner i leran och jag snubblade över stenar och rötter och gick in i grenar. Lyckat, smart! Fast jag gick igenom hela skogen iaf, på känn, lite modig är jag! =)
Ha, jag kommer ihåg när Lollo och jag gick genom den skogen när det var mörkt en gång. Lovisa var skiträdd, haha. Kommer du ihåg? <3

Nä, nu skule pappa ha kommit hem för... 7 minuter sen.
Och såklart åker man och åter middag på IKEA precis den dan då de här hemma gör vofflor! Hoppas dom sparar lite till mig! =)

Tja, ha det bra!

PS. Skit också. Jag missar min braiga TVkväll, både Mammas pojkar och Glee ryker. Shoot! haha DS.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tove, det där med mammas pojkar och glee låter inte bra.. Jag lider med dig, hahah :P

2009-11-26 @ 17:55:42
Postat av: Lovisa

HAHAH dt glömmer jag inte i första taget!!:P HAHA du tvinga igenom mej genom hela skogen aubuhuhuh, :D<3 hhaha

2009-11-26 @ 20:14:42
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag kommer ihåg när vi var på ikea och köpte ditt skrivbord! :D

2009-11-27 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0