Survivors

God morgon!
Det första jag kom att tänka på när jag vaknade i ett rum fyllt av solljus var att jag banne mig skulle ut och fota. Det här är ju typ den ända dagen på hela hösten man får se en glimt av sol! =)
Så ut med systemkameran var det! Men när jag väl hade kommit ut (lite sur angående en grej) försvann all min insperation och jag gick runt och fotade på måfå. Det hjälpte inte att jag har glömt bort lite det jag lärde mig på kursen. Men nu har jag valt ut några bilder som faktiskt blev helt okej. =)

 







Lågt bländartal så att det blir jättesuddigt i bakgrunden, fint tycker jag.
Jag kallar bilderna för survivors, riktiga kämpar som håller sig kvar på de snart kala grenarna. Jag längtar tills det kommer snö, nu finns det inte så mycket att fota.

Nu ska jag in till stan med tjejerna och vi ska se New moon! Och så hoppas jag på att köpa ett par svarta sammetsleggings!
Ciao Ciao!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Fel kille fick tjejen....snyft!

Vad fina bilderna är! :D Jag diggar den sista.

2009-11-21 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0