Mitt rums status

HejHej
Nu känner jag mig lite stolt. Jag har nämligen pluggat tråkig historia till provet nästa vecka, och direkt efter dammsugit mitt rum! Visst är jag duktig! =) Jag belönar mig med att tugga tuggummi och sitta vid datorn. Ikväll kommer nån himla barnfamilj på middag och de har en dotter som typ är 8, och jag känner på mig att hon kommer hänga efter mig hela tiden för jag är så "cool"... Tur att man har sitt rum nere i källaren...

Idag skulle tydligen pappa och jag fixa en massa i mitt rum, men så fort nån unge tjoar eller Marie ropar på pappa för att hon har det så himla jobbigt själv rusar han upp och det blir inget av. Väldigt förutsägbart. Just nu har han varit borta hela dagen, ingen aning vart, men jag känner på mig att det inte kommer bli nån förändring med mitt fula rum på ett tag, förutom det jag själv försöker göra så gott det går.

 

Förlåt, ville bara ha det ur mig på något sätt.

Nu ska jag fortsätta belöna mig.

PS. Det här är det 400de inlägget! Wihoo!  Nu är det bara att arbeta sig upp till 500! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0