Mamma-onsdag

Tore och Glenellen, det är grejer det! =) (och så tänk det med mörk norrlandsdialekt) Bara Ellen som fattar...

Ha, i alla fall, konstigt nog är jag hemma hos mamma ikväll, på en onsdag, pappadag! Men jag ska va här imorron också för pappa är i New York och då är jag hellre med mamma. Inget roligt på TV idag (förrutom Bonde söker fru, för dig ellen) så jag vet inte riktigt vad vi gör. Nu är mamma på nåt styrelsemöte.
Idag på håltimmen gick vi ner till Hemköp och köpte lite fika och satte oss i en soffgrupp och hade det trevligt, haha. Jag köpte en liten baguette, en mandarin och årets första Julmust i glasflaska!
Och så var det tydligen inget spanskaprov idag utan är flyttat till fredagen! Och så fick jag reda på att jag hade fått godkänt på den svåra G-delen på SOprovet och blev jätteglad!
Men några tråkiga saker är att jag är väldigt stressad med massa hemska läxor och att jag måste duscha.
Så hejdå! =)



Ha, jag kände på mig att jag hade en bild på julmust från förra året! Dock inte i en 33cl glasflaska som kostade typ 4kr.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hgaha okej ska faktiskt skärpa mig , LOVAR! :O ska läsa min egna blogg nu AHAHAHAHAHHA egoegoegoego :) ihih hoppas dt itne är fööör illa ;) JA <! gör det snälla HAHAHAHAHAHHAHAHA!!

2009-11-19 @ 15:18:01
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Lovisa

UPDATE: har kollat igenom inlägget och tagit bort alla slarvstalfel och skrivit bort hihih och haha , och hehe och allt sånt :) och förkortningar som dt tkr osv :) OMG ÄR STOLT!!

2009-11-19 @ 15:21:30
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha, Tore! :P



nu har jag "giftat" en chiken till you! Lite blandat english och swedish. :P

2009-11-19 @ 16:11:23
Postat av: Astrid

Läste kommentaren ovanför.....Farmville-nördar!! xD

2009-11-20 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0