Längtar till den 5 december...

Det är faktiskt en cool sak jag inte har berättat här i bloggen...

JAG SKA ÅKA TILL KARIEÖARNA!
Om några veckor faktiskt! Medpappa och alla syskonen. Vi ska bo på Gran Kanaria och vara där en vecka. Tänk vad skönt att byta ut en stressig skolvecka till sand mellan tårna! Gud vad jag längtar! Och tänk att packa ner en bikini i resväskan när det spöregnar kallt utanför fönstret. <3 Och jag kommer nog flänga runt och fota allt jag ser! Jag kommer självklart ta med min kamera och så får jag låna pappas system! Och så ska jag bli brun! Nice! Och jag ska jogga varje dag (hm, kanske det) på stranden och dansa i slowmotion i vattnet.
Ha, nu är det som om jag snackar om Italien, jag har inte ens varit på Kanarieöarna! =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAH visst var tårna stiliga ? ;) ahhaha, ååhh kanarieöarna .. sköööönt :) ska ta lite glass och sätta på sagan om ringen men vet inte vilken av dom filmerna som är bäst AHAH .. aja..puusss <3

2009-11-18 @ 09:36:07
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Ellen

TORE UPPDATERA!! :-D

2009-11-18 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0