Frostig Fredagsmorgon

Hej. Förlåt för att jag inte skrev nåt igår, kände liksom inte för det. =)
Men nu på morgonen har jag en liten tid över så nu säger jag hej!

Igår hade vi inga läxor. Helt otroligt! Jätteskönt.... Pappa och jag skulle egentligen åka till IKEA men jag trodde inte så mycket på det, och icke blev det av heller. =( Itsället kollade jag på Mammas Pojkar och premiären av Glee! Det var lite konstigt... Men det var ganska bra, kommer nog bli bättre. Ha, Astrid, jag får väl inte säga något dumt om Glee va? Haha...

Och idag är det fredag och det blir en mammahelg, roligt! För nämligen så kommer Mormor och Morfar och Ulla och Sofia! Mina favoritsläktingar <3 Och SKIT! Jag har glömt att köpta present åt Sofia!!! Aaa! Aja, vi får se hur det blir... =)
Men idag tror jag att vi kommer köpa en ny mobil till mig!!! Och jag tror jag får den jag vill ha... kollade runt en massa på nätet och den verkar bra. =) Det är då en (jag har lärt mig siffrorna, woho) Sony Ericsson C901 Greenheart! Och sen i helgen ska jag på konfirmationsträff, ska blir kul! =)

Men nu kan jag inte skriva mer. Tiden rinner ut.

Tja! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0