Farmville-nörd

Hej! Det var ganska länge sen, jag vet. Men det har varit nåt fel på våran dator hemma hos mamma så vi inte ha kunnat haft internet! men nu ska jag vara hos pappa veckan ut så då blir det uppdatering. =)

Nu har jag fått en FarmVille-kompis, Ellen! Ha, vi sitter och pratar nördsnack skitmycket och bara längtar till att typ få skörda sina plantor och allt! :P Nu sitter jag och nördar, om en liten stund ska jag nog skörda hallonen!

Så, nu är två av de fem proven avklarade! Svenskan och G-delen på matteprovet. Båda gick ganska bra faktiskt. =) Men tills imorron har jag en engelskaläxa som jag inte ens har börjat med, muntlig spanksaläxa och franskaprov tills på fredag! Och dom två har jag typ inte heller gjort nåt på! Aaa! Men orkar verkligen inte... =(

Men nu ska jag nog kolla på mammas pojkar som jag missade förra veckan!

Asta la vista!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Farmville in our hearts! :-D



Ikväll är det Mammas Pojkaar! :-D

2009-11-05 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0