42 Deaths in the cemeteries

Idag är jag så gruvligt trött. Jag höll nästan på att somna innan middan, det enda som störde mig var att en byggubbe slipade trä med en maskin som är öronbedövande! Till middag var det falukorv (som jag bwt köpte på vägen hem från skolan) och spagetti med ketchup. Och gud vad gott det var. Kunde nog bero på att jag har gått hungrig hela dagen...

Ikväll, på några timmar, ska jag plugga till det stora historiaprovet, engelskaglosor, shoebox speech-talet eftersom jag inte fick göra det i måndags, franska-grammatik och läsa mycket ur min tegelsten till bok. Lovely.
Så det är bäst att börja.

Men här får ni tre Coldplay låtar som är skitbra. =) Gud vad jag är inne i Coldplay nu ,ni får stå ut med det. <3 Och snälla, lyssna ett tag, de bli bra när de kommer igång.

Cemeteries of London


42


Death and all his friends
 

Bwt, fattade ni rubriken? Känner mig lite smart. =)

Kommentarer
Postat av: Astrid

RUBRIKEN VAR SUPERSKOJIG!!! :D Fattade på direkten att det var om Coldplay!! Hhehehe....

2009-11-12 @ 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0