Glass i stan och skumma 9:or.

Hello
Imorse verkade jag ha det ganska bra, sovmorgon och allt! Fast när jag var på väg till skolan fick jag ett sms av Astrid J: "Är du sjuk?" Sen direkt efter ringde Ellen och undrade var jag var. Jag var tydligen jätteförsenad! Jag trodde att vi började 8:40 men vi började 8:25! När jag kom fram, 10 minuter sen, var Samuel tydligen jättearg för att jag va försenad för vi skulle göra klart ett grupparbete som var på min användare! Ha, Samuel, överreagera inte, det är lugnt, bara några minuter hit och dit! haha!

På håltimmen åkte vi (jag, Astrid, AK, Jossan och Ellen) in till stan! Vi köpte glass. Jag tog McFlurry, marängswiss (!!), Ellen tog McFlurry med daim, AK nå magnum, Astrid 88an, men Jossan bröt mönstret med en stor fet cheesburgare! Ha, Jossan då... <3
Vi satte oss och kollade på tornet i rondellen med alla fontäner. Sen gick vi in i en affär med nästan bara klänningar där Jossan har köpt sin favoritklänning. Och där hittade jag min favvoklänning! Kärlek vid första ögonkastet... <3<3<3<3 Den var röd med vita prickar (prickar!) och hade en stor rosett! Tovetott i ett nötskal! Men 400 kr... vi får se...
Sen gick vi en sväng på Lagerhaus och kollade på fräna grejer, Astrid köpte också tre smörknivar, hehe =)
Sen tog vi tuben tillbaka till skolan och tillbaka till franskan...
Ha vi hade vikarie men han var borta hela tiden så kom det några 9or in i klassrummet och skulle lära oss nån mening på tyska, (som jag tror betydde "vi hatar judar") ha, och så kastade dom kottar och pennor på varandra och massa skumt mer! Jag kunde då inte hålla mig för skratt! XD

Good bye!

Inte min bild

PS. Jag köpte också Clarityn på Apoteket, behövs! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0