Fredag!

Idag är det fredag!
I skolan hade vi två prov: Den andra lite svårare delen av matteprovet och svenska grammatikprovet! Mattenklarade jag förutom den sista uppgiften som jag krånglade till. Svenskan var jag den första som var klar, det gick jättebra! Ha, fast ordet "handsken" trodde det var typ ett sken från en hand, men fattade sen, ha. =) Jag tror seriös att jag kommer få MVG på grammatiken, kände mig säker på alla uppgifterna! =D

Efter skolan åkte Jag, Astrid J, Astrid Å, Jossan och Ellen i till stan och shoppade! Jag köpte en glass med chokladsås på Donken (ha, favorit i repris), en vacker ljustorkos kjol på GinaTricot (som astrid J och Jossan också hade köpt, Astrid blev lite sur för att jag köpte en likadan...), och två par svarta leggings från H&M, eftersom dom som jag hade är trasiga. -.-
Efter otroligt mycket springabde runt åkte vi hem, helt punkterade med smått sura miner, hehe. Vi sa hejdå och Jossan köpte en cola och jag en godispåse för att trösta mig lite för att jag troligen skulle vara själv ikväll. Pappa är och träffar en gammal kär vän och Marie tror att hon och barnen ska vara borta hos nån himla familj och käka middag... 
Jag är nu hemma och har legat på altanen och solat. kavlat upp mina rosa jeans, dragit upp ärmarna och satt på mig piloterna... sååå skönt... njutning... 

Kommentarer
Postat av: Astridiz

Hej, jo.. hur gör man headers på appel datorer??? Hmm... finns det något som paint? Hu kopierar man bilder från safari? Jag skulle vilja veta det, men om du inte vet så, tack för hjälpen i allfall! :)

2009-05-15 @ 21:55:01
URL: http://astridiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0