Hemsläpat från London

Här är bilderna på det jag har shoppat i London, som jag lovat! =)



Mina små ögonstenar... Jag kan bara sitta och stirra på dom, å så vackra dom är! <3<3 Dom sitter också jättebra på mina fötter! Och dom kommer från Clarks på Oxford street och kostade 39.90 pund.



Klacken är typ 5 cm eller nåt, inte så mycket, jag vet. =) Gick runt hela kvällen igår i dom och övade, ha =)



Å, här är min skolavslutningsklänning! Är den kanske för fin? Jag tycker den är hur vacker som helst! Man känner sig som en liten prinsessa! Från Zara på Oxford street och kostade 69.90 pund!



Två sköna linnen från Gap vid Picadilly Circus. Man fick ta två av alla färger för 12 pund. Bra att ha!

Jag shoppade inte så mycket, vi hade ju bara tre dagar på oss att göra allt vi ville göra så jag hann inte. Och Primark blev tyvärr inte av, men man är ju inte i London bara en gång! =)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Wow!! vilken snyugg klänning & skorna också! :D

2009-05-25 @ 20:26:47
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0