Pengalämning

(ja, en liten fortsättning på förra inlägget)

Hej Hopp
Ja, jag tog då bussen till skolan och det ösregna. Jag lämnade in mina pengar och ett kvitto till några i skolan. Där träffade jag också på Sofia, Helena... och nån mer var det, kommer inte ihåg vem, sorry =)
Jag hade tänkt ta en buss, men den gick inte förrän om en halvtimme så då tog jag samma buss fast andra hållet! (liksom vänstervarv istället för högervarv) då tar det ju jättelång tid, typ en halvtimme. Men jag gillar faktiskt att åka buss =)
När jag skulle kliva av var min jacka nästan torr igen men då duggade det bara och jag hann hem ganska fort. =)

Hemma har jag tittat på TV, druckit supergod ProViva-dryck med jordgubbssmak, och käkat bullar! Nu chattar jag också med Lovisa!



En av de många små blommorna i våra trädgård! Bilden togs i helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0