Läxor...

Tjolahopp!
Idag är det då måndag. Det känns som om man är tillbaka i skolan efter ett långt lov, ha. =)
Idag har det varit strålande väder, nästan för varmt! På syslöjden var Astrid och jag klara med ett par misslyckade kjolar. Och på Gympan lärde vi oss massa grejer om vildmarksliv. Typ som att sätta upp ett tält, packning, spritkök mm. Alltså en repetition för mig, ha. =) Vissa av tjejerna i min klass hade aldrig sett ett spritkök ens, verkade det som iaf.
Jag tog bussen hem och suttit vid datorn, gör det fortfarande, ha. Jag har det stressigt för den här veckan har vi två prov; franska och engelska, och två läxor; att skriva fakta om ett djur (jag tog Malajbjörn) och en stor svenska bokrecension. Jag ska skriva om Flyga Drake som jag precis läst ut för den har väldigt många teman som man kan ha med i recensionen. Mycket att göra alltså...

Snart kommer mamma hem och då ska vi baka den halvfärdiga degen till Chocolate Chip Cookies! Så goda!
Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha, du tryckte i dej degen :D hahaha <3

2009-05-25 @ 20:26:17
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0