Hemma igen, men hos vem?

(haha, ett litet skumt rim)
Nu är jag hemma igen efter pianot. Det känns lite skumt att gå hem till pappa efter pianot, fick ta bussen åt andra hållet =) Jag har ätit jättegod middag som var färsk pasta med fläskfile i nån saffransås, mums, tack pappa!!

Just nu lyssnar jag på veronica maggio - Stopp. Jag har inte så mycket mer att göra ikväll, förutom att plugga till grammatikprovet, såklart... 


Jag vill nog se på "halv åtta hos mig". Han som kommenterar är så rolig XD
Jag ska också läsa boken "flyga drake". Den kanske mest är känd som film men jag har fått låna boken av mormor. Den ska jag recensera om några veckor, så jag får skynda på lite =)

Tja! <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

har aldrig sett halv åtta hos mej :o

2009-05-11 @ 22:20:17
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0