Gårdagen och provsnack

Bonjour!
Lite snabbt om vad som hände igår:
- Hedda hade prinsesskalas, jag nallade godis och käka jättemycket tårta =)
- Jag dammsög golvet i mitt rum, behövdes!
- Jag gick ut i trädgården och fotade allt jag såg, mest fina blommor, jättemysit! <3
- Jag myste med småglinen.
- Jag gick och la mig men somnade inte förrän några timmar, vågade inte kolla vad klockan va ;) 

Idag har det varit en vanlig tröttsam skoldag... Förutom att jag fick veta mina resultat från teknikprovet och biologiprovet! Jag fick jättebra! Tekniken: 32/40 Biologin: Uppnått mål väl! XD
Den här veckan har vi också två prov! Grammatikprov och matteprov. Matteprovet är också uppdelat i två delar.... suck...

Ska ta nåt att käka och sen gå iväg till bussen till pianot
Au Revoir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0