Varför är det inte några kamerabilder?

Jaa,sorry att det inte blev nåt inlägg igår då...mamma paxa datorn hela tiden...
Och sorry att jag inte har några kamerabilder alls här på bloggen! För det är så att våran dator har precis kommit tillbaka efter att ha varit på lagning och där är alla bilder och annat skit! Den kom hemskjutsad igårkväll (jättesent!) av en tonåring som inte verkade veta riktigt vad han gjorde, trög... Och när jag packade upp datorn var den aldeles frusen och kall så då pratade jag lugnande med den och klappade den. "Stackars lilla dator som har varit iväg till sjukhuset flera veckor och ambulansen var jättesen och du är aldeles frusen, stackars lilla dig... (puss och klapp), jag ska ta hand om dig..." osv osv! Hihi =)    Men nu är den i alla fall hemma men alla bilder ligger på typ en "exern hårddisk" och jag vet knappt vad det är och vet lika lite om hur man får över bilderna till datorn igen! Så det får bli mammas uppdrag (hon vet iförsig nästan lika lite om sånna grejer som jag, hehe...)


Här får ni iaf en goggle-bild att titta på... en gullig en också! =)

PS. Nu undrar ni säkert hur jag kan sitta här och skriva inlägg om datorn är på vift, men vi har en gamal liten dator som duger, man har iaf internet... =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

ja... en mycket vacker sång vi skrev :D



(och jag kunde inte komentera på det översta inlägget, min dator är lite knas-kalas -.-)

2009-03-24 @ 15:21:35
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag vet vad en extrenhårddisk är! =)

2009-03-24 @ 20:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0