Tovetott är tillbaka!

HEEEEJJ!!!!

Nu är jag tillbaaka! Förlåt förlåt för att jag inte har bloggat på evigheter!! I Alperna på hotellet var det lite svårt att nå nåt internet, lite bra anyway för då är man ju helt bortkopplad från omvärlden och bara koncentrerar sig på skidåkningen ;)

Jag hade iaf SKITBRA! Pappa och jag bodde på Hotel sur Sonne, ett typiskt schweiziskt hotel, träbalksfasad och 70talsrum. Hon som ägde hotellet var en typ 150cmlång gumma som tittade strängt över de röda glasögon. På rummet fanns en gammal miniTV med typ 50 kanaler, men ALLT VAR DUBBAT!!! PÅ TYSKA!!! så pappa och jag satt och glodde på tyskdubbad sagan om ringen!......jättekul....

Jag har åkt världens bästa skidåkning! På ett stort berg finns typ bara tre liftar, många backar och oändligt mycket off-pist! pappa ch jag åkte typ 50% off-pist! Pappa är också en väldigt bra skidlärare, han lärde mi massa skidteknik, så nu åker jag riktigt proffsigt i backen! ;)

nu måste jag till ett långtråkigt utveklingssamtal.....

BYE!

Kommentarer
Postat av: Ellen

nämnde du om kollektivbestraffning? ;) :P

2009-03-04 @ 18:26:07
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Haha, grattis på namnsdagen!

Jag kollade i kalendern idag, o så ba "Nemen, tove har namnsdag idag! Jag skriver en göllig kommentar ^^" Så grattis och varsågod!



P.S. Va i hundfjället häromdan. Stöten KROSSAR Hundfjället så lätt XD

2009-03-06 @ 18:11:58
URL: http://mimmiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0