Uppdatering.

Halloj!
Idag väckte mamma mig runt 11 med att krypa ner i sängen, mysigt! Jag har suttit och spelat både gitarr och piano, på gitarren spelade jag "livin on a prayer", som vi lärde oss i skolan, och vrålade texten till. Skitbra låt faktiskt!
Idag har mammas och mitt stora projekt varit att sy om kläder. Mycket trevligt när man kan småprata med varann och sjunga (jag sjunger alltid när jag håller på med nåt och är konsentrerad =)...).
Vi tänkte snart gå en runda runt en sjö som ligger i närheten i det soliga vädret. Fast nu ligger det stora moln på himlen och täcker solen, dumt...
Mamma tänkte också baka bröd och fixa lite med maten som vi ska bjuda på imorron när vi ska ha stor soppkväll med massa gäster.
Jaa... mer finns inte i våra huvuden just nu...ha =) 

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0