Pallas Athena

Hello!
På svenskan idag skulle man göra en planch om någon historisk person eller nån gud. Vi lottade ut lappar och så skulle man välja mellan typ 40 olika personer med konstiga namn. Jag hade nummer 11 så jag fick ganska stor valmöjlighet. Jag valde Pallas Athena och då blev en tjej i min klass skitsur på mig, jag hörde att hon hade kastat bitch-blickar mot mig... ha, överreagerar...... kom igen, det är ju bara en svenskaläxa, big deal........?
Iaf! Nu sitter jag och söker fakta om Athena på massa skumma sidor. Jag märkte faktiskt att det var en sida som typ hade kopierat massa meningar från en annan.....! Moget...ansvarsfullt.....
Men min planch kommer nog bli bra =)



Snart ska jag till sången!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nej usch! :S äklig bild, haha.

jag är jätte glad att jag fick asguden frej :D

2009-03-12 @ 19:04:40
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0