Lördagkväll

Hello
Igår hade mamma och jag en mysig lördagkväll framför TVn. Vi lagade lite misslyckad men jättegod pläskpannkaka med blåbärssylt. Vi åt upp hela plåten, hehe!
Vi såg på Robinsson och mamma satt och sa massa onödiga irreterande kommentarer om hur hon tyckte. Men det är kul att det programmet är tillbaka. Man får liksom lite barndomsminnen, då var det ju jättehäftigt!
TVkvällen fortsatte med Star-Wars: Episode III. Mörkrets hämnd! Jag älskar Star-Wars! Anakin är ju också såå snygg! smäälter...  Filmen slutade typ halv ett och sen satte vi och sydde lite mer kläder, typiskt oss..... =)


Kommentarer
Postat av: Ellen

va mysigt. :D



jag missade robinsson -.- vad arg jag blev, jag satte på tvn vid örådet och missade allt!! :(

2009-03-22 @ 14:44:52
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0