Lite konstiga grejer

Mango glass är riktigt gott... sitter och käkar direkt från paketet, det är ju så lite kvar... Jag har sett några killar i min klass stå och käka en hel mangosorbetlåda, typ när dom väntade på bussen, liite skumt... 
Nu sitter jag också vid vår riktiga dator! Jag har saknat tangentbordet (säger man så? Bokstavsknappar...nej...) Det är iaf väldigt sköna knappar!

Idag känns det lite konstigt för hela den här veckan kommer jag va hos mamma och tex idag skulle jag egentligen gå lungt hem till pappa men fick springa för att hinna med bussen hem till mamma. Och en till konstig grej är att det är en kille som går på bussen vid gymnasiet och vi går av på samma hållplats och bor på samma gata, några hus bort! Och tre gånger har vi gått samtidigt hem, känns lite pinsamt för han ser alltid när jag låser upp dörren och så...      Okej, det är ju inte så märkvärdigt, men en sak jag har tänkt på... =)
Och idag har jag ingen aktivitet så nu kan jag sitta vid datorn timmar i sträck och softaa.... mmm... =) =)


Puss <3


Kommentarer
Postat av: Astrid

Nästan alla på bussen ser när jag plockar upp breven från brevlådan! :S

2009-03-25 @ 15:56:39
Postat av: Ellen

Själv bor jag också ganska nära en busshållplats :P och oftast så går folk förbi mitt hus, fast haha, astrid måste ha det värst :P

2009-03-25 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0