Just nu

Idag är det tisdag och det är nog den bästa dagen av alla vardagar, mest för att det är Desperate Housewifes såklart! Men också för massa annat! (orkar inte rabla upp).
Idag kom jag hem typ halv två för på hemkunskapen har grupperna bytts och en annan grupp kommer att laga mat nu och vi får gå hem skitidigt!
Jag sitter vid datorn och går och nallar godis från i förrgår då vi hade gäster. Det är en positiv grej med att ha gäster, all mat som blir över blir ju var! inklusive godis och andra gottigheter!  =) =)
Till dansen måste man ha med sig en kökshandduk för vi ska dansa med den i början. Jag vet, skumt, men vi ska typ va städerskor och det kommer nog bli riktigt coolt! Jag har rotat fram en liten vit med rödrutigt mönster på, lite fin tycker jag!

Nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer
Bye! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tisdagar är min hatdag för att först slutar vi 20 i 4 sen är det orkester till halv sex XD tråkigt värre!

2009-03-29 @ 10:29:30
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0