Jossans dag!

Hejsan!
Idag har det varit en jättebra dag! Dels för att Jossan fyller år och det är alltid kul! Grattis!! Jag gav henne en påse godis och några enkronor, ha, hon blev mycket glad... tror jag iaf! :)
På franskan tittade vi på (okej, jag skriver det liksom på svenska) RÅTATOULLE! Äälskar den filmen, den är så mysig! Men det var lite förvirrande med franskt tal med engelsk text  =)
Lektionen efter tittade vi också på film men sen Var om Jesus och var jääääteeelåångtrååååååkiig!!! Inte så mycket positivt att säga om den...
När skolan slutat åkte Jag, Jossan, Astrid, Astrid och Ellen hem till Jossan. Det var jättekul att se hur hon bodde! Vi käkade massa onyttigeter som vitt bröd, o'boy, coka cola, två sorters chips, ostbågar och daimtårta, hehe, typiskt Jossan <3...
Sen tittade vi på två filmer; Aquamarine och... jag kommer inte på vad den hette med det handlade om ett gäng populära, bortskämda, töntiga tjejer, Mycket bra filmer! Efter det "lekte" vi lite med Jossans typ 16 styckna väskor och andra assesoarer. Sen gick vi en promenad till en lekpark som låg ganska nära Jossan och lekte där, vi tog massa kort och hade det jättekul! Men sen skulle alla hem. Jag åkte med samma buss som Astridarna och mötte mamma och vi handlade mat tillsammans. 
Nu ligger det massa rivna rotfrukter, som jag har kört i matberedaren med rivaren, i ugnen. Känns ganska bra att äta något väldigt nyttigt efter allt gott.

Ojoj! Snart börjar Let's Dance! 
Ha det så bra alla,
Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag blev jätte glad för enkronorna och godiset :D

2009-03-21 @ 16:27:52
URL: http://jjoseffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0