Bloggtal. På mitt sätt.

Ni får ett stort förlåt och ett stort tack!

Förlåt för jag är en så trög bloggerska och inte skriver inlägg så ofta och då jag väl skriver är det bara skumma onödiga saker jag säger, inte alls så betydelsefulla. Så ni vet, jag gör ju mycket mer i mitt liv än vad jag skriver. Det märker jag när jag läser mina fina kompisars bloggar och dom skriver om roliga grejer vi gjort, och då kan jag liksom inte skriva om det eftersom det då gått flera dagar sen då... ha =). Förlåt för att jag aldrig har bilder............. fast det ska jag nog inte börja tjata om igen eftersom ni säkert är ganska trötta på det... för att inte nämna headerstrulen...höhö ;P

Tack för att ni ändå är så tålmodiga och läser det lilla jag skriver!!! Hoppas innerligt att ni fortsätter med det! Jag ska göra näästan allt som står i min makt för att bloggen ska bli roligare och mer läsvärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0