Vi är bara så sköna Lollo

Ha, tittade lite i min hotmail-inkorg och såg en maildialog mellan Lovisa och mig vid nyår, första januari faktiskt! Vi satt och slöade i soffan och lånade datorn från varandra bara för att skicka mail till varandra...ha snacka om uttråkade...
 Här är ett av mailen jag svarade till Lollo, så skönt, skrattar fortfarande:

jaha, intressant...typ.....
den där askungegrejen kan vi kanske göra till verklighet.
nu läser du frida....
jag är trött...
snart MÅSTE vi gå ut...
Du är jätteslarvig…
jag är trött…
undrar vad det blir för mat i kväll…
Undrar när Uffe och kärstin kommer…
Jag måste tvätta anskiket…
Du me föresten…
Snart ska jag käka en skumtomte…
Jag är trött…
Dumma tvkontroll som är trasig…
Dumma Marie…
Dumma fulla minneskort på kameran…
Dumma spindlar…
Dumma dåliga grejer…
Dumma grej som gör mig trött…
Jag är trött…
Nu är du uttråkad…
Men du får inte ta bort det här brevet för då…
Dumma Lovisa…
Jag är rolig…
Jag har bra humor…
Jag är trött…
h…
he…
hej…
hejd…
hejdå…………………………………

Ps:…Jag vill inte räkna alla bokstäver i ditt garv, men en sak vet jag och det är att det var väldikt många bokstäver……………………………………………………………………Ds.

HAHA! Vi var bara så hopplösa! XD

Kommentarer
Postat av: ASTRIDIZ

kan du fixa MINIKÖKET? :) Vi behöver ju det, tror jag :)

2009-06-04 @ 16:54:29
URL: http://astridiz.blogg.se/
Postat av: Nina

godnatt! :)



kram

2009-06-04 @ 21:52:28
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Lovisa

NHAHAHAHAHHAHA, VI E SÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNA <3 :D Å BÄST!

2009-06-05 @ 15:20:01
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0