Volvo Ocean Race, bilder!

Sorry för det långa väntandet (som alltid ha) men nu kommer lite bilder från när pappa och jag tittade på Volvo Ocean Race! Det var bara så häftigt!


Ha, jag! Jag är glad, bara lite skum min, höhö!


Båten Puma som gör iorning sig, om man kan kalla det så. =)


Fatta vad dom lutade! Det lutar mer än vad det ser ut! Här är nog starskottet.


Det var mycket folk på alla båtar och fort går det också!


En av de svenska Ericssonbåtarna. Den här leder och vann den här deltävlingen!


En stor finlandsfärja låg bakom och kunde inte komma fram! Den åkte typ i 7-8 knop, långsamt för en färga kan man säga!


Skit vad mycket båtar som var där och såg på! Jag hoppas man ser hur trångt det är här! Fast pappa är väldigt erfaren på sjön (<3) så vi klarade oss!

Jag har så himla mycket bilder, det där var bara några men jag kan ju inte visa alla! =)
En stor upplevelse var det iaf, kommer inte glömma den! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0