Så onöding...

Kollade lite på andras bloggar och såg den här på Ellens, eller ska jag kanske säga Nelles? Hhi!

Vad blir ditt namn baklänges? Evot. ha, inte snyggt!
 Har du gjort en snöängel i år? Har jag säkert!
har du haft vattkoppor? A, typ när jag var 7 år
vilken mobilsignal? Ha, Fergalicious! (Tovelicious!)
minimorötter eller pommes frites? pommes frites, tål ju inte morötter ;)
första sporten du gick på? Typ ballet när jag var liten fast jag satt bara stilla i mitten av golvet och ville inte vara med, hihi!
vad längtar du mest till just nu? Tills på måndag för då börjar danslägret!!
hur gammal har du tänkt bli? Så gammal jag kan bli! bara jag är frisk och lycklig =)
när åt du senast en fiskbulle? Nån gäng då jag var sjuk tror jag
vilken tv-serie är bäst? desprete housviwes! Go DH!!
kan du gå ner i spagat? verkligen inte!
vad är du mest rädd för i hela världen? Att nån i min familj dör.
läser du på baksidan av mjölkpaketen? Adå! Fast precis när jag läser brukar Marie ta det, så typiskt!
röd, grön, blå eller gul mjölk? grön, mellanmjölk
sommar eller vinter? sommar!
är du mörkrädd? Nä, eller kanske lite
tänt eller släckt när du ska sova? Det ska vara kolsvart!
godaste drickan till frukost? Smoothie!!
vem kramade du senast? Lovisa tror jag
kan du ditt mobilnummer utantill? Såklart
hur tar du dig till skolan? Från mamma tar jag bussen, från pappa går jag
vilken färg har din jacka? Beige
använder du långkallingar? Bara när jag åker skidor!
är du höjdrädd? nä, fast i London eye blev det lite scary!
vilket land vill du åka till? Italien såklart! och det kommer jag ju också, om tre veckor!
vad var det senaste som fick dej att skratta? När jag sprang efter Lollo och kittlade/brottade ner henne efter att hon hade retat mig, hahahahah!!! det var så himla kul, orkar inte berätta allt =)
vad ska du göra nu? Läsa "över nektergalens golv" som jag köpte för 65 spänn när jag skulle ta bussen.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0