Förkylningslängtan...

Hej
Vi kom hem igår. Det var faktiskt mycket roligare där än vad jag hade tänkt! Nathalie hade inte med sig några andra kompisar och vi hade jättekul!
Igår orkade jag verkligen inte blogga, jag känner mig faktiskt lite sjuk. Vi var ute sent på nätterna och jag hade inte med mig så mycket klader, om man säger så, haha.
Igår sov jag till middagen och hade ont i halsen och var väldigt trött.
Idag vaknade jag typ 11 och mina läppar är helt sönderspruckna och jag är välsigt hes. Snorig och hostig är jag också... Great...
Hoppas innerligt att jag blir frisk! I alla fall tills på... måndag nästa vecka då jag ska åka till Italien! Jag längtar så himla mycket dit! Vi åker till Italien varje sommar, till samma ställe. Okej, få se om ni hänger med här: Vi åker till min mammas kusins ex-mans (som är itaienare) landställe! Sofia, som ni kanske vet vem det är, en av mina absoluta bästisar och nästan som min syster, är min syssling och är halvitalienare. <3 Var så länge sen jag träffade henne känns det som, längtar såå!

Nu ska jag nog klä på mig, sitter fortfarande i morgonrock (surprice) och göra nåt vettigt. Som att slänga sig ner i soffan med småttingarna(så att man smittar dom så att Marie blir jättearg på mig) och kolla på tecknad film. Good. höhö...
tjadå


Kommentarer
Postat av: ASTRIDIZ

Den där Marie verkar rätt äcklig, pretty gross. Jag skulle vilja nita henne! XD



Tove deserves spaces! :D

2009-06-21 @ 17:33:58
URL: http://astridiz.blogg.se/
Postat av: Ellen

Krya på dig! Jag är faktiskt också lite småsjuk. :-S

2009-06-21 @ 18:25:21
Postat av: Jossan

gud alla verkar ha kommit hem nu! HAHA

åker till london imorgon (weeei!!!) men vi måste ses sen... :D

2009-06-21 @ 21:21:09
URL: http://knossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0