Middag hos Shannon

Ha. Jag har märkt två grejer. Det ena är att jag oftast inte skriver någon hälsningsfras i början av inläggen och det andra är att jag ofta skriver dagen efter om vad som har hänt. hehe! Men aja, det är ju verkligen inte hela världen. =)

Igår, i alla fall, var det ju sista riktiga skoldagen! När skolan var slut testade jag en bikiniöverdel på H&M som är väldigt fin. ( På nätet såg jag sen att den finns en till färg, och jag kan inte bestämma vilken som är finast! ). Sen köpte jag mig en stor härlig Frappino och gick hem. På kvällen skulle Pappa, Marie och alla barnen till Junibacken på nåt galet kalas, och de skulle inte komma hem förrän typ 10. Så då var jag ju lite sur, jag vill inte göra och äta mat själv, igen! Men så räddaren i nöden ringde Shannon och sa att jag kunde äta middag hos henne! Jag tog första bästa buss dit. =) Vi lagade pasta med tomatsås och mozarella! Till efterrätt käkade vi jordgubbar tills vi fick ont i magen! Sen kollade vi på Twilight, å den är så bra! 
Sen skulle jag hem men pappa hade druckit lite och kunde inte komma och hämta mig :( så jag fick ta bussen med massa fulla studenter. Fast det var inte så farligt, jag kom hem. ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: aa ;) och kajsis :D <3

2009-06-06 @ 19:07:39
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0