Sommarlov, here I come!

Första härliga dagen på ett långt och härligt sommarlov! Igår på skolavslutningen sjöng jag solo på första versen i Sol vind och vatten, och det var jättemånga som tyckte jag sjöng jättebra! Man blir liksom så glad av sånna kommentarer, vissa var av personer jag knappt känner! =)
Efter att kören (som jag då var med i) hade sjungit massa sommarlåtar var det lite fika för hela 7b i bildsalen. Det var knökfullt och de visade ett bildspel med bilder från tältningen! Jag var ju såklart nästan aldrig med förutom två sukggbilder där jag satt ihopknölad vid vattnet och fotar mina egna fötter. Ha, tack Niklas! XD

Efter vi hade sagt hejdå och kramat alla åkte Jag, Ellen, Jossan och Astridarna in till stan och käkade lunch i kungshallen. Jag tog en tacotallrik men var lite missnöjd över mitt val så jag käkade lite rester från de andras mat! XD
Sen gick vi och kollade lite i affärer och jag köpte en present till lilla Lovisa som fyller år den 15:de! Fast jag kan inte säga vad det är för jag vet att hon kollar in här då och då! =)
När vi blev trötta åkte vi hem till Astrid Knastrid och bakade chokladbollar, lekte kull och kurragömma (ha så barnsligt kul!) och spelade Jepardy! 

På kvällen när jag var hemma var jag skittrött! Jag var egentligen tvingad av mig själv att packa upp ryggsäcken från tältningen, boka bussbiljett och slå in paketen till Lovisa och hennes storebror Henke (Henrik. för mig heter han alltid Henke och kommer alltid att göra det!) som tar studenten!
Istället tittade jag på hela skitmysiga Miss Marple! Fast det var väl inte samma gumma som spelade henne va? Hon var mycket yngre! Jag gillar mer den riktiga Miss Marple! =) Sen när den filmen var slut kunde jag inte slita mig från en film på 6:an. Den hette typ Blue Streak eller nåt sånt. 

Alltså en väldigt bra skolavslutning!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jag tittade också lite på den där blue streak! Det var den där med polisen som var diamant tjuv va ? :P

2009-06-12 @ 16:02:08
URL: http://knossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0