Sångavslutning

Idag var det sångavslutning! Vi skulle vara i en skola jag knappt hittade bland alla stora hus och små vägar. Plus att jag kom för sent, lyckat! När Cornelia skulle sjunga sin låt skulle jag sjunga understämma men jag fick en blackout och kom inte ihåg den, ha stod där tyst och väntade tills låten var slut, haha! Efter Cornelia var det jag och jag sjöng då "The winner takes it all". Det gick faktiskt väldigt bra! Jag hade ju sjungit i kören tidigare idag så min röst var uppvärmd. Det är skitmycket text i låten, typ 4 verser och olika refränger, men jag grejade det! Eller nästan iaf =)
I slutet fick alla diplom och vi sa hejdå för den här terminen. Jag kommer sakna sången... Och jag kommer sakna Anna (min sånglärare) och Cornelia...

Hela dagen har det varit dåligt väder, känns omöjligt att jag badade igår! Mina vita tygskor har läckt in flera gånger och har blivit helt smutsiga, lyckat! XD

Ikväll ska jag kolla på Paris Hilton my new bff och sen DH såklart! Och jag får ju inte heller glömma att plugga till teknikprovet som är imorron!

Puss och Kram! /Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0