Måndag

Hej på er.
Ett måttligt intressant inlägg.
Som en stor överraskning vaknade jag av min väckarklocka (Iris ocf) istället av bygggubbarna! De verkade bara sitta och fika. Och konstigt nog blev jag jättepigg när jag stängde av väckarklockan, men det var ju lite onormalt så jag la mig igen och läste en stund, höhö. =)

Jag har inte ont i halsen mera men jag hostar minst en gång i minuten. Men när jag går och köper min bikini idag ska jag också ersätta mitt underligt försvunna lepsyl, är i stort behov av det!!
Jaa... mer har jag inte i huvudet idag. =) Eller Jacob kommer ju på onsdag och vi funderar över vad vi ska göra. Det kanske blir Grönalund! Vi får se.=)
Föresten, på torsdag ska jag klippa mig! Jag ska få pengar av pappa och åka dit själv. Frisörsalongen är i samma hus inne i stan där jag bodde när jag var liten! Jag är ju en liten stadstjej i alla fall ;) Och det är samma frisörska som har klippt mig år in och år ut. Så det är nästan som att åka tillbaka i tiden och bli liten igen...... Jag tänker nog bara ta topparna eftersom de börjar bli klyvna. Kankse klippa upp en liten aning och fixa till sneluggen lite gran. Den når ner till under munnen just nu, jag vill ju att den ska växa ut men den är ju inte så värst snygg ju. =)

Solen skiner nu så jag tror jag går ut och ser hur varmt det är!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: och det är det också:D

2009-06-22 @ 14:14:23
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det var ett jätte interessant inlägg :D :P

2009-06-22 @ 14:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0