J*vla borr!

Hej
Idag har det inte varit en bra morgon. Jag vaknade vid halv tio, läste lite Harry Potter och försökte somna om. Men då började bygggubbarna borra och det lät skithögt! Efter ett tag blev jag så förbannad så jag gick upp. När jag skulle ta en skål till filen fanns det ingen ren så då fick jag ta ett glas. Jag hällde i en fil, men bäst-före-datumet var typ 15 maj (!!!!) så den fick jag hälla ut. Tog ett nytt glas och hällde i en annan fil, men den var lite gul och jag tror den hade lite klumpar i sig, så den fick jag också hälla ut! Den fanns inget bröd eller nåt jag kunde äta till frukost, så då gick jag hungrig ner till mitt rum och satte på TVn. Jag fick höja ljudet hela tiden för att överrösta borren. Efter ett tag klädde jag på mig vanliga tråkiga kläder och gick upp till lunchen. Nu är det en barnfamilj här på besök och jag käkade pasta carbonara som frukost med dom. Och nu sitter jag här och vet inte hur jag ska tillbringa den "härliga" nationaldagen för Sverige! Troligen sitta här vid datorn, kanske tar en promenad, vem vet...

Länge leve Sverige... hipp hipp hurra.... :(  *jäsp* ....

Kommentarer
Postat av: astrid

Tänk positivt! ;)

2009-06-06 @ 13:42:50
Postat av: Ellen

Ja! Tänk på att i övermorgon så ska du tälta, bada, grilla osv! :-D

2009-06-06 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0