Back home

Nu är jag hemma igen från Linköping. Idag var vi och badade utomhus, vattnet var varmare än luften, riktigt härligt! I lördags shoppade och jag köpte en skitsnygg jättetovetottig hoodie från H&M och en knallrosa bikini för 60 kr på rean! Ni får se kläderna... nån gång! =)
Imorron klockan tre börjar danslägret och det ska bli så himla kul! Det är tur att jag inte går ensam, Shannon går också på det! Måndag till torsdag kommer vi dansa 4 olika dansstilar från kl 3 till 8. Det här är typ 3-4 gången jag går på danslägret och det är jätteroligt att testa på olika stilar, jag längtar speciellt till lockingen!

Nu ska jag... öh, typ kolla in de andras bloggar och se om nån har skrivit nåt nytt, men jag tvivlar lite på det. =)
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0