Varma bullar och dans!

Godag!

Idag hade vi hemkunskap. Och Astrid och jag lyckades byta till den grupp som skulle baka efter teorin nu de här veckorna innan påsklovet, för då kan man ju få sluta tidigare när det är varmare ute! ;)
Vi skulle baka kanelbullar, mums! Men vi bakade också frivilligt en banankaka till öppethuskvällen. Det blev såklart ganska stressigt! Men efter mycket stök och bök gick jag hem med en liten papperspåse med varma små bullar i. <3

Efter skolan skulle jag också köpa bläckpatroner till vår skrivare, men nu har det visats att jag köpte fel, suck, får gå och byta dom imorron.... :(

Ikväll var jag också på dansen. Den här veckan började vi på korografin som vi kommer dansa på vår-showen i maj! Men dansen är en dans som var förra året, en "begagnad" dans alltså, lite synd, men den är faktiskt ganska kul. :)

Jag har precis printat ut en låt-text tills på torsdag till sången. Det är "The winner takes it all" med ABBA, jag ser verkligen iframemot att få sjunga den!! <3<3

Nu tjatar mamma på mig att göra läxorna och Top Model börjar ju snart så...

Hejdå!!!!!! Puss puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0