Min lilla dag :)

Idag började jag klockan nio för sista gången på typ evigheter. Precis innan jag skulle gå tränade jag en sista gång på de 40 (!!!!) franskaglosor vi hade.
under en 1 timme och 20 min lång SOlektion hade vi religion. Jag lärde mig absolut ingenting då dels för:
1. Alla bara skrek och det var värsta kaoset, kunde inte höra ett skit!
2. Jag tycker religion är det mest onödiga ämnet att lära sig. För det handlar ju bara om korkade påhittade historier som man borde tro på, och det vill inte jag!!
3. Hela lektionen satt jag och smsade med min kära kompis Jacob, så jag hade iallafall nån tidsfördriv :)!

Under dan fick jag också ett medelande om att min sångfröken var sjuk, och det var faktiskt positivt! För då kunde jag följa med mina kompisar till en annan skola där våra andra kompisar går och träffa dom! :)
Men när vi kom dit hade alla gått hem ( lång historia, orkar inte ta den). Så då gick vi frysande hem till en kompis som bodde i närheten och hade kul där!

Nu tar datorbatteriet snart slut så jag måste sluta, 
Puss och Kram!! 

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag hatar också religion, fast jag trooor jag redan sagt det....

2009-01-18 @ 13:29:32
URL: http://pingvineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0