Onsdag kväll

Hejsvejs!
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket de senaste dagarna. Jag har varit jättetrött och det har liksom inte hänt nåt roligt som jag kan skriva om.... :P

Nu sitter jag i mitt mysiga källarrum i min mysiga soff-säng med pappas dator i knät.
Nästan allt i mitt rum är rött. Rött rött rött!   Mattan, sackosäcken, täcket, tygskynket som är på ryggen av soff-sängen, kuddarna mm! Det har liksom bara blivit så! :S

Men den här veckan har ju varit första veckan med det nya schemat, och den har faktiskt varit ganska bra, bättre än vad jag trodde! Förutom den morgonen då jag tog en buss som gick 07:32 och jag satt och käkade frukost typ kvart i sju, det är nog det tidigaste jag har ätit frukost!! om ni ville veta, hehe....

 Nu måste jag nog ändå börja på min franskaläxa, booring!!

Just det! Idag kom den nya datorn som jag och barnen ska få dela på!!
 MEN! Nu är det tydligen nåt fel med den!!! Det är alltid nåt stort fel i roliga grejer, riktig glädjedödare!!!! :(:(
Nu kommer det säkert att ta några veckor eller månader innan jag får en dator!! (eller DELVIS min dator) 
sur.......besviken......

Men hej då då... 
och skriv gärna en kommentar då och då, det gör mig jätteglad! Kan ju behövas nu..... Puss!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lyssna på låtern Leona Lewis - run :D den äger!!

2009-01-21 @ 18:54:20
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0